Сайт учителя хімії 

Білоус Раїси Григорівни

Меню сайту
Статистика
Flag Counter

Каталог файлів

Головна » Файли » 7 клас

Різнорівневі завдання з теми «Початкові хімічні поняття»
01.03.2015, 13:03

Основні хімічні поняття

Речовина, матеріал, тіло. Властивості речовин.

№ 1

І рівень. 1. Вкажіть назву речовини: а) склянка; б) ніж; в) залізо; г) цвях.

2. Вкажіть хімічний знак Нітрогену: а) O; б) Na; в) N; г) H.

3. Вкажіть назву фізичного тіла: а) мідь; б) цинк; в) алюміній; г) дріт.

4. Вкажіть фізичні властивості речовин, які визначають за допомогою органів чуття:

а) смак; б) густина; в) температура кипіння; г) колір.

5. Вкажіть хімічні властивості речовин:

а) здатність кисню підтримувати горіння;

 б) електрична провідність;

 в) температура плавлення;

 г) розкладання води під дією постійного електричного струму.

6. Назви відомі тобі речовини (не менше двох), що за стандартних умов перебувають у газуватому (газоподібному) стані.

ІІ рівень. 7. Охарактеризуй фізичні властивості води і кухонної солі за стандартних умов.

ІІІ рівень. 8.  За якими ознаками можна відрізнити бензин від води? Які властивості у порівнюваних речовин спільні, а які - відмінні?

№ 2

І рівень. 1. Вкажіть назву фізичного тіла:

 а) скло; б) вода; в) мідна трубка; г) нафталін.

2. Вкажіть хімічний знак Оксигену: а) S; б) P; в) O; г) C.

3. Вкажіть назву речовини: а) шматок мила; б) сірка; в) колба; г) залізні ошурки.

4. Вкажіть фізичні властивості речовин, які визначають за допомогою фізичних приладів:

а) блиск; б) густина; в) смак; г) колір.

5. Вкажіть фізичні властивості речовин:

а) здатність водню горіти;

 б) теплопровідність;

 в) розкладання малахіту при нагріванні;

 г) запах.

6. Назви відомі тобі речовини (не менше двох), що за стандартних умов перебувають у рідкому стані.

ІІ рівень. 7. Охарактеризуй фізичні властивості цукру та соняшникової олії за стандартних умов.

ІІІ рівень. 8.  За якими ознаками можна відрізнити оцет від олії? Які властивості у порівнюваних речовин спільні, а які - відмінні?

Чисті речовини і суміші. Основні способи розділення сумішей

№ 3

І рівень. 1. Вкажіть суміш: а) вода; б) залізо; в) молоко; г) сіль.

2. Вкажіть назву елемента, хімічний знак якого «Н»:

 а) Оксиген; б) Нітроген; в) Гідроген; г) Натрій.

3. Вкажіть назву речовини: а) кристал; б) ручка; в) сіль; г) стіл.

4. Для розділення суміші води і глини потрібно скористатися методом:

а) дистиляції; б) фільтрування; в) дія магнітом.

5. Виберіть назви чистих речовин: а) цинк; б) водень; в) вода; г) граніт.

6. Хімічні властивості речовин виявляються:

а) при взаємодії з іншими речовинами; б) при зміні агрегатного стану речовини.

ІІ рівень. 7. Вам видали білий порошок. Як можна довести, що цей поршок є сумішшю крохмалю з цукровою пудрою?

ІІІ рівень. 8. Склади план роботи по розділенню суміші, що містить річковий пісок і кухонну сіль.

№ 4

І рівень. 1. Вкажіть чисту (індивідуальну) речовину: а) молоко; б) вода; в) повітря; г) грунт.

2. Вкажіть назву елемента, хімічний знак якого «Р»:

 а) Фосфор; б) Плюмбум; в) Флуор; г) Карбон.

3. Залізо, сіль, срібло, алюміній називаються: а) фізичним тілом; б) речовиною.

4. Для розділення суміші води і спирту потрібно скористатися методом:

а) дистиляції; б) фільтрування; в) відстоювання.

5. Виберіть назви сумішей: а) залізо; б) грунт; в) кисень; г) повітря.

6. Із запропонованого списку виберіть фізичні властивості речовин:

а) електропровідність; б) хімічні взаємодії з іншими речовинами ; в) блиск; г) колір.

ІІ рівень. 7. Вам видали дві речовини чорного кольору – купрум оксид і деревне вугілля; як розпізнати, де яка речовина?

ІІІ рівень. 8. У чисту воду потрапили: а) олія; б) металевий пил; як очистити воду від цих домішок?

Явища фізичні і хімічні. Хімічна реакція. Ознаки хімічних реакцій, умови їх виникнення і перебігу.

№ 5

І рівень. 1. Вкажіть хімічне явище:

 а) скисання молока; б) замерзання води;

в) плавлення парафіну; г) утворення сніжинок.

2. Вкажіть фізичне явище:

 а) залізо іржавіє; б) горять дрова; в) тече річка; г) підгоряє їжа.

3. Вкажіть хімічний знак Карбону: а) С; б) К; в) Са; г) Si.

4. Виберіть фізичні явища: а) горіння свічки; б) утворення туману; в) світіння нитки електричної лампочки; г) утворення чорного порошку під час розтирання ртуті з сіркою; д) гниття дерева.

5. Які ознаки реакції горіння магнію: а) поява запаху; б) утворення осаду; в) виділення тепла; г) випромінювання світла.

6. Речовини, що утворюються в результаті хімічної реакції, називаються: а) реагенти; б) продукти реакції.

ІІ рівень. 7. Чим можна довести, що під час скисання молока відбуваються хімічні зміни?

ІІІ рівень. 8. Коли працює примус, випаровується і горить гас. Який з цих процесів хімічний? Відповідь обгрунтуйте.

№ 6

І рівень. 1. Вкажіть хімічне явище:

 а) зимою вода в річці замерзає; б) восени листя жовтіє;

в) восени листя опадає; г) розчин фільтрують.

2. Вкажіть фізичне явище:

 а) плавлення свинцю; б) кисень підтримує горіння; в) утворення зеленого нальоту на мідних предметах; г) іржавіння заліза.

3. Вкажіть хімічний знак Натрію: а) N; б) Na; в) H; г) Hg.

4. Виберіть хімічні явища: а) кування металу; б) танення льоду; в) повітря розділяють на кисень і азот; г) розкладання води на кисень і водень під дією електричного струму.

5. Які ознаки реакції іржавіння заліза: а) виділення газу; б) зміна забарвлення;

 в) зміна агрегатного стану; г) поява електричної енергії.

6. Речовини, що вступають в хімічну реакцію, називаються: а) реагенти; б) продукти реакції.

ІІ рівень. 7. Чим можна довести, що під час протухання яйця відбуваються хімічні зміни?

ІІІ рівень. 8. Які умови необхідні для того, щоб виникла реакція між залізом і сіркою?

Хімічний елемент. Атоми як форма існування хімічних елементів. Поняття про будову атома. Назви та символи хімічних елементів за сучасною українською номенклатурою. Поширеність хімічних елементів у природі. Відносна атомна маса хімічних елементів.

№ 7

І рівень. 1. Вкажіть українську назву елемента, хімічний знак якого «Cl»:

 а) Хром; б) Сульфур; в) Хлор; г) Йод.

2. Найпоширеніший елемент у Всесвіті:

а) Оксиген; б) Гідроген; в) Алюміній; г) Гелій.

3. Вкажіть, яка частинка не входить до складу ядра атома:

 а) електрон; б) протон; в) нейтрон.

4. Які хімічні елементи входять до складу води (Н2О)?

 а) Оксиген; б) Гідроген; в) Алюміній; г) Гелій.

5. Запишіть хімічні знаки двох елементів-металів, назвіть їх.

6. Під час хімічних реакцій атоми: а) руйнуються; б) не руйнуються.

ІІ рівень. 7. В результаті розкладання складної речовини добули купрум (ІІ) оксид (СuО) і воду (Н2О). Які хімічні  елементи входили до складу цієї речовини?

ІІІ рівень. 8. Пояснити, в яких випадках йдеться про алюміній як про просту речовину:

а) глина містить алюміній;

б) для виробництва алюмінію потрібна електроенергія;

в) за розповсюдженістю у природі алюміній посідає третє місце;

г) атомна маса алюмінію перевищує атомну масу берилію у три рази.

№ 8

І рівень. 1. Вкажіть українську назву елемента, хімічний знак якого «К»:

 а) Кальцій; б) Калій; в) Карбон; г) Ксенон.

2. Найпоширеніший елемент у земній корі:

а) Оксиген; б) Гідроген; в) Алюміній; г) Силіцій.

3. Вкажіть, яка складова частинка атома є найменшою:

 а) електрон; б) протон; в) нейтрон.

4. Які хімічні елементи входять до складу вуглекислого газу (СО2)?

 а) Оксиген; б) Гідроген; в) Карбон; г) Калій.

5. Запишіть хімічні знаки двох елементів-неметалів, назвіть їх.

6. У сумішах властивості речовин: а) зберігаються; б) не зберігаються.

ІІ рівень. 7. В результаті розкладання складної речовини добули калій хлорид (KCl) і кисень (О2). Які хімічні  елементи входили до складу цієї речовини?

ІІІ рівень. 8. Пояснити, в яких випадках йдеться про хлор як про просту речовину, а в яких – як про хімічний елемент:

а) хлор входить до складу кухонної солі;

б) хлор – важкий задушливий газ зеленкуватого кольору;

в) відносна атомна маса хлору – 35,5;

г) хлор взаємодіє з лужними металами.

№ 9

І рівень. 1. Вкажіть українську назву елемента, хімічний знак якого «Са»:

 а) Кальцій; б) Калій; в) Натрій; г) Хром.

2. Вкажіть відносну атомну масу Натрію: а) 27; б) 23; в) 24; г) 28.

3. У зазначеному переліку знаків хімічних елементів виберіть хімічний елемент – метал: а) S; б) P; в) Cl; г) Ca.

4. У якого елемента відносна атомна маса більша: у Кальцію чи в Калію?

5. Як позначається відносна атомна маса? а) Ar; б) Mr; в) Br; г) Cr.

6. Випиши точне значення відносної атомної маси Феруму і заокругли його.

ІІ рівень. 7. Порівняй відносні атомні маси Силіцію і Феруму.

ІІІ рівень. 8. Обчисли, у скільки разів атом Купруму важчий за атом Оксигену.

Молекулярна та немолекулярна будова речовини. Молекули як найменші частинки, що визначають хімічні властивості речовин.

№ 10

І рівень. 1. Вкажіть ознаку молекулярної будови речовини:

 а) структурними одиницями є молекули;

 б) зв’язок між структурними частинками міцний;

 в) речовини бувають лише в твердому агрегатному стані.

2. Вкажіть відносну атомну масу Сульфуру: а) 16; б) 32; в) 48; г) 64.

3. Вкажіть речовину немолекулярної будови: а) крохмаль; б) вода; в) сіль; г) цукор.

4. Молекули під час хімічних явищ: а) зберігаються; б) руйнуються.

5. Вкажіть ознаки речовини немолекулярної будови:

а) зв’язок між структурними частинками слабкий;

б) температура кипіння і плавлення низька;

в) поширені в мінеральному світі, входять до складу мінералів;

 г)  структурними одиницями є атоми або інші частинки.

6. Найменші частинки, що визначають хімічні властивості речовин:

а) молекули; б) кристали; в) мінерали.

ІІ рівень. 7. Яку будову (молекулярну чи немолекулярну) має вуглекислий газ? За якими ознаками ви це визначили?

ІІІ рівень. 8. Чи всі неметали мають молекулярну будову? Назвіть кілька (не менше двох) речовин-неметалів і охарактеризуйте їх фізичні властивості. Яку будову вони мають?

№ 11

І рівень. 1. Вкажіть ознаку немолекулярної будови речовини:

 а) температура кипіння і плавлення низька;;

 б) поширені в органічному світі;

 в) речовини бувають лише в твердому агрегатному стані.

2. Вкажіть відносну атомну масу Калію: а) 32; б) 39; в) 40; г) 65.

3. Вкажіть речовину молекулярної будови: а) пісок; б) алмаз; в) кисень; г) алюміній.

4. Молекули під час фізичних явищ: а) зберігаються; б) руйнуються.

5. Вкажіть ознаки речовини молекулярної будови:

а) можуть бути в твердому, рідкому та газоподібно Вкажіть хімічну формулу простої речовини:

 а) Н2О; б) СО2; в) О2; г) К2О.

му стані;

б) температура кипіння і плавлення висока;

в) поширені в мінеральному світі, входять до складу мінералів;

 г)  структурними одиницями є молекули.

6. Сукупність атомів певного виду називається:

а) речовиною; б) хімічним елементом; в) фізичним тілом.

ІІ рівень. 7. Яку будову (молекулярну чи немолекулярну) має кухонна сіль? За якими ознаками ви це визначили?

ІІІ рівень. 8. Яку будову (молекулярну чи немолекулярну) мають метали? Назвіть кілька (не менше двох) речовин-металів і охарактеризуйте їх фізичні властивості. Чи існує різка межа між металами і неметалами? Чому?

Прості й складні речовини

№ 12

І рівень. 1. Вкажіть хімічну формулу простої речовини:

 а) Н2О; б) СО2; в) О2; г) К2О.

2. Вкажіть хімічну формулу складної речовини:

 а) Н2; б) Al; в) CuO; г) O3.

3. Вкажіть відносну атомну масу Оксигену: а) 32; б) 16; в) 8; г) 15.

4. Речовина, молекули якої складаються з атомів одного хімічного елемента називається: а) простою; б) складною; в) чистою.

5. Речовина, яка розкладається на дві чи більше речовин, є:

а) простою; б) складною; в) комбінованою.

6. Складні речовини утворюються в результаті:

 а) хімічного процесу – синтезу речовин;

 б) фізичного процесу – змішування речовин.

ІІ рівень. 7. Як довести, що морська вода – суміш, а не складна речовина?

ІІІ рівень. 8. Проста чи складна речовина кухонна сіль? З яких елементів вона складається? З яких простих речовин вона утворилася? Охарактеризуйте властивості названих речовин.

№ 13

І рівень. 1. Вкажіть хімічну формулу складної речовини:

 а) О2; б) Cr; в) Na; г) SiO2.

2. Вкажіть хімічну формулу простої речовини:

 а) ZnO; б) S; в) FeS; г) CO.

3. Вкажіть відносну атомну масу Гідрогену: а) 2; б) 1; в) 4; г) 3.

4. Речовина, молекули якої складаються з атомів різних хімічних елементів називається: а) простою; б) складною; в) чистою.

5. Речовина, яка утворюється сполученням двох чи більше речовин, є:

а) простою; б) складною; в) комбінованою.

6. Властивості речовин, з яких добуто складну речовину:

 а) не зберігаються; б) залишаються незмінними.

ІІ рівень. 7. Як довести, що молоко – суміш, а не чиста речовина?

ІІІ рівень. 8. Проста чи складна речовина вода? З яких простих речовин вона утворилась? Охарактеризуйте властивості названих речовин.

Хімічна формула. Відносна молекулярна маса. Масова частка елемента в речовині.

№ 14

І рівень. 1. Цифра 2 у запису 2О3 є: а) індексом; б) коефіцієнтом.

2. Вкажіть запис, що означає «2 атоми Оксигену»: а) 2О2; б) 3О; в) 2О; г) O2.

3. Вкажіть відносну молекулярну масу кисню (O2): а) 16; б) 32; в) 64; г) 48.

4. Позначте хімічними символами молекулу водню, що складається з двох атомів Гідрогену: а) 2Н; б) 2Н2; в) 4Н2; г) Н2.

5. Скільки атомів Сульфуру входить до складу сульфур (IV) оксиду(SO2):

 а) 1; б) 2; в) 3.

6. Що важче: молекула кисню (O2) чи молекула води (Н2О)?

ІІ рівень. 7. Напишіть формулу речовини, молекула якої складається з двох атомів Фосфору і п’яти атомів Оксигену, визначте її відносну молекулярну масу.

ІІІ рівень. 8. Напишіть формулу речовини, молекула якої складається з двох атомів Гідрогену, одного атома Сульфуру і чотирьох атомів Оксигену, визначте масову частку Оксигену в цій речовині.

№ 15

І рівень. 1. Цифра 2 у запису 4Н2 є: а) індексом; б) коефіцієнтом.

2. Вкажіть запис, що означає «3 молекули водню, кожна з яких складається з двох атомів Гідрогену»: а) 4О2; б) 3Н; в) 3Н2; г) Н2.

3. Вкажіть відносну молекулярну масу водню (Н2): а) 1; б) 2; в) 4; г) 3.

4. Позначте хімічними символами молекулу сірчистого газу, що складається з атома Сульфуру і двох атомів Оксигену: а) SO3; б) SO2; в) CO2; г) Н2SO4.

5. Скільки атомів Фосфору входить до складу фосфор (V) оксиду (Р2О5):

а) 1; б) 2; в) 5.

6. Що важче: молекула водню (Н2) чи молекула чадного газу (СО)?

ІІ рівень. 7. Напишіть формулу речовини, молекула якої складається з двох атомів Феруму і трьох атомів Оксигену, визначте її відносну молекулярну масу.

ІІІ рівень. 8. Напишіть формулу речовини, молекула якої складається з трьох атомів Гідрогену, одного атома Фосфору і чотирьох атомів Оксигену, визначте масову частку Оксигену в цій речовині.

Валентність атомів елементів.

№ 16

І рівень. 1. Яка валентність Хрому в сполуці CrO: а) І; б) ІІ; в) ІІІ; г) IV?

2. Вкажіть сполуку, в якій валентність елемента дорівнює валентності Гідрогену:

а) H2S; б) HCl; в) NH3; г) CH4.

3. Вкажіть назву речовини, формула якої О2:

 а) азот; б) Оксиген; в) кисень; г) водень.

4. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, найнижча: а) SO3; б) SO2; в) CO; г) Н2O.

5. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, дорівнює ІІІ: а) SO3; б) MnO2; в) Fe2O3; г) Ag2O.

6. Позначте хімічними символами дві молекули хлору, кожна з яких складається з двох атомів Хлору: а) 22Cl2; б) Cl2; в) 2Cl2; г) 2Cl.

ІІ рівень. 7. Визначте валентність елемента, сполученого з Оксигеном: Р2О5; NO2; Cl2O; PbO.

8. Визначте масову частку Сульфуру в речовині, формула якої SO2.

ІІІ рівень. 9. Складіть формули за валентністю:

III   I         II   II        II    I        IV  II       VI  II       II     I       III   II

PCl;   ZnO; CaCl;   SO;    SO ; MgBr; AlS. Визначте масову частку Алюмінію в останній речовині.

№ 17

І рівень. 1. Яка валентність Феруму в сполуці FeO: а) І; б) ІІ; в) ІІІ; г) IV?

2. Вкажіть сполуку, в якій валентність елемента дорівнює валентності Оксигену:

а) K2O; б) CO; в) CO2; г) CrO3.

3. Вкажіть назву речовини, формула якої H2:

 а) вода; б) вуглекислий газ; в) кисень; г) водень.

4. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, найвища: а) SO3; б) SO2; в) ВеO; г) N2O.

5. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, дорівнює І: а) HgO; б) NO2; в) Al2O3; г) Ag2O.

6. Позначте хімічними символами дві молекули азоту, кожна з яких складається з двох атомів Нітрогену: а) N2; б) 4N2; в) 2N2; г) 2N.

ІІ рівень. 7. Визначте валентність елемента, сполученого з Гідрогеном: SiH4; NH3; H2O; HBr.

8. Що означає запис: 7Н2O.

ІІІ рівень. 9. Речовина складається з Сульфуру та Оксигену. Масова частка Сульфуру в речовині становить 50%. Визначте формулу речовини та валентність Сульфуру в ній.

№ 18

І рівень. 1. Яка валентність Карбону в сполуці СO: а) І; б) ІІ; в) ІІІ; г) IV?

2. Вкажіть сполуку, в якій валентність елемента дорівнює валентності Хлору:

а) CaCl2; б) HCl; в) ZnCl2; г) AlCl3.

3. Вкажіть назву речовини, формула якої H2O:

 а) вода; б) вуглекислий газ; в) кисень; г) водень.

4. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, найнижча: а) SO3; б) SO2; в) ВеO; г) N2O.

5. Вкажіть оксид, в якому валентність елемента, сполученого з Оксигеном, дорівнює І: а) MgO; б) CO2; в) N2O3; г) Li2O.

6. Позначте хімічними символами 5 молекул озону, кожна з яких складається з трьох атомів Оксигену: а) 5О2; б) 3О2; в) 5О3; г) 5О.

ІІ рівень. 7. Визначте валентність елемента, сполученого з Сульфуром, якщо валентність Сульфуру дорівнює ІІ: ZnS; Al2S3; Na2S; CaS.

8. Що означає запис: 3Н2SO4.

ІІІ рівень. 9. Речовина складається з Феруму та Оксигену. Масова частка Феруму в речовині становить 70%. Визначте формулу речовини та валентність Феруму в ній.

Закон збереження маси

№ 19

І рівень. 1. Як називається цифра «три» у записі 3Н2S? а) індекс; б) коефіцієнт.

2. В результаті реакції між залізом і сіркою 1 атом Сульфуру сполучився з 1 атомом Феруму. Скільки атомів входить до складу ферум сульфіду? а) одна; б) дві; в) три.

3. Вкажіть назву речовини, формула якої СО2

а) вода; б) кисень; в) водень; г) вуглекислий газ.

4. Напишіть формулу речовини, молекула якої складається з двох атомів Калію та одного атома Сульфуру.

5. Число атомів у результаті реакції: а) не може змінитися; б) може змінитися.

6. Формула молекулярного азоту записується N2. В ній цифра «два» показує:

а) кількість атомів; б) кількість молекул.

ІІ рівень. 7. Скільки грамів меркурій оксиду розклалося, якщо при цьому утворилось 3,2 г. кисню і 40,2 г. ртуті? Відповідь обґрунтуйте.

ІІІ рівень. 8. Під час розкладання меркурій оксиду виділилось 0,16 г. кисню. Скільки грамів ртуті утворилось? (Під час реакції інші речовини не утворюються) Відповідь обґрунтуйте.

Хімічні рівняння

№ 20

І рівень. 1. Вкажіть формулу оксиду: а) HCl; б) KCl; в) NaOH; г) H2O.

2. Вкажіть метал: а) Br; б) I; в) Ca; г) N.

3. Який коефіцієнт треба поставити перед NaOH в рівнянні Na2О + H2O → NaOH

а) 2; б) 3; в) 4; г) 5.

4. Розставте коефіцієнти:

Na + S → Na2S;

H2 + O2 → H2O;

N2 + H2 → NH3;

ІІ рівень. 5. Розставте коефіцієнти:

Li + O2 → Li2O;

FeCl2 + Cl2 → FeCl3;

KClO3 → KCl + O2;

CaO + HBr → CaBr2 + H2O.

ІІІ рівень. 6. Скласти рівняння хімічних реакцій:

Na + O2

Na + S →

Na + І2

№ 21

І рівень. 1. Вкажіть формулу оксиду: а) HNO3; б) NaI; в) Ca(OH)2; г) SO3.

2. Вкажіть неметал: а) Na; б) Fe; в) C; г) Cr.

3. Який коефіцієнт треба поставити перед Na в рівнянні Na + S → Na2S

а) 2; б) 3; в) 4; г) 5.

4. Розставте коефіцієнти:

N2 + O2 → NO;

H2O + Na2O → NaOH;

Zn + HCl → ZnCl2 + H2;

ІІ рівень. 5. Розставте коефіцієнти:

Al + O2 → Al2O3;

ZnO + HCl → ZnCl2 + H2O;

Li + Cl2 → LiCl;

Fe(OH)3 → Fe2O3 + H2O.

ІІІ рівень. 6. Скласти рівняння хімічних реакцій:

P + H2

Li + O2

Zn + O2

№ 22

І рівень. 1. Вкажіть формулу оксиду: а) H3PO4; б) CO2; в) CaCO3; г) NaCl.

2. Вкажіть неметал: а) K; б) Ca; в) S; г) Ba.

3. Який коефіцієнт треба поставити перед HCl в рівнянні H2 + Cl2 → HCl

а) 2; б) 3; в) 4; г) 5.

4. Розставте коефіцієнти:

SO2 + O2 → SO3;

H2 + K → KH;

CO + O2 → CO2;

ІІ рівень. 5. Розставте коефіцієнти:

K + O2 → K2O;

Zn + O2 → ZnO;

Mg + HCl → MgCl2 + H2;

Al + I2 → AlI3.

ІІІ рівень. 6. Скласти рівняння хімічних реакцій:

Zn + S →

Ca + O2

P + O2

Категорія: 7 клас | Додав: belous_raja
Переглядів: 1789 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар